Anneler merhaba
bebeğim 5 ay 15 günlük bu zamana kadar meme olarak gittim fakat bu ay kilo almamış doktorum ek gıda muhallebi kaşık maması vs ver dedi ama ben biraz erken olduğunu düşünüyorum biberon verirsen emmeyi bırakır dedi. Ama ben o kadar yoruldum ki emzirme sürecimden biberondan korkmuyorum.doktorumla bugün iyi bir görüşme yapamadım beni iyi bilgilendirmedi o yüzden size sormak istiyorum.bebeğim 5 dk emiyor emmiyor emme süresi çok az uyuturken emziriyorum başka türlüde emmiyor.gece sık uyanıyor gün içinde yeteri kadar emmediği için.mutlu bir bebek gün içinde ağlama etmez ben de doyuyor sanıyordum.çişli bezimiz de azalmıştı. Formül mama vermek istiyorum. Bence 1 yaşa kadar ek gıdadan önce en sağlıklısı o.Ne kadar vermeliym kaç saatte bir vermeliyim? Bu ayda meme+mama gidenler bana fikir verebilir mi? Bebeğim 7300 kg erkek. Görüşlerinize çook ihtiyacım var:(