Benim bebeğim 2 aylık hep yeşil ve kokulu yapıyor. İki defa doktora götürdüm kilo alımı düzgün onlar normal dedi. Eğer gelişiminde bir sıkıntı sezmiyorsanız korkmanıza gerek yok. Ama bu kakanın yanı sıra huzursuzluk, ateş vb varsa her şekilde doktora görünmeniz gerekir.