Med1108 Merhaba bebeğim 9 günlük sezeryan doğum yaptım 3.cü gün sütüm geldi hastanede hemşireler 2 gün biberonla mama verdiler alıştı cocuk meme reddi yaşıyoruz napcam bilmiyorum silikon uç alsam emermi acaba önerdiğiniz marka varmı?
Cutes Med1108 meme ucu varsa silikon uca gerek yok. Red olabilir zorlayın alacaktır geçici süre oluyor, çok acıkınca her türlü alır ve alışır
Flora Med1108 memenizin ucuna sütünüzden damlatın elerinizi yıkayıp serçe parmağınıza sütünüzden damlatın bebeğinizin ağzına koyun parmağınızı o çekmeye başlayınca çıkarıp memenizi verin
Esmeler2 Silikon ucunda meme reddine yol açtığını okumuştum. Yani bence biberonla verin çok inat ettiği zaman yine de. Ama diğer zamanlarda memeyi uyurken bebeğe vermek ve kararlı olmak önemli. Ve zor bi durum bende bi süre yaşadım