Yani bebeğiniz eğer 2 saat bir verdiğinizde memeyi istiyor, iştahla emiyorsa evet bence hala gerek var. Çünkü zaten çektiği çok az evet midesi de küçük. O yüzden az ama sık besleniyor. Ben 50 günden sonra emme süresini bebeğime bıraktım. Bebeğime mememi uzattığımda alıyorsa veriyordum ama 2 saatten az da vermiyordum. Sonra geceleri uyanmadığı zamanlar bile oldu ama bu onun isteğiydi: mesela şu an da saat başı kalkıp meme istiyor 😂