Kızım 4870 gr. Alerjisi var. Alerji mamasını içmiyor sadece emiyor. Bir ayda 500 gr almış. Ben diyet yaptığım için sütümün kalitesi düşmüş sanırım. Doktorumuz az buldu.
günde 3 kere mama vermemizi söyledi fakat çok çok zor içiriyorum.
ayrıca çok hareketli eli kolu durmuyor.