tugbaninpenceresi avrupa ülkelerinde 1 yaşından da erken başlıyorlar. Haftada iki kere ile başlayabilirsiniz emin olun düzgün bi markayı tercih ederseniz zararı değil faydası olacaktır. Mantık olarakta mevsiminde balık yenemediği için balık yağı verilmesidir. Mevsiminde şayet yerse balık yağı vermeye gerek yoktur. Siz bilirsiniz ama bebeğiniz 1 yaşında ise başlayın beyin ve göz gelişimi için destek olur