Eelif24 bebeginizin kacinci ayda salyasi akmaya basladi ve kacinci ayda cikti disi bizimki 5 aylikken salya basladi el agizda 7 aylik olduk cikmadi henuz
mom0989 Eelif24 9 aylıkken çıktı canım 9 ayın sonunda. Şuan 11 ay 28 günlük 4 dişi var alt üst. Yan kesiciler geliyor şuan
Agg0207 Eelif24 9 bucuk aylıkken çıkarttı kızım ama dahada gec çıkartan bebekler var tabi benim kızımında hep salyaları akıyordu aslnda ama diş geç çıktı 😀
cchhnnggrr Kızlar bizde 4 aylik olduk bugün eller hep agizda col hirsli emiyo ama bu aylarda kesfettigi icin mi eli agzinda yoksa diş mi ayırt edemiyorum baska belirtiler neler
kutsaltiramisu İlk dişleri 6 aylıkken çıktı altta 2 tane hiç anlamadan ikisi de çıkıverdi ama şu an üst dişleri çıkıyo ve 3 gündür ateşi vardı çok kötüydü hep uyku hali. Bugün kendine geldi. Üst dişler mahvetti bizi
mom0989 Zeynonunannesiiiii hayır benim kızım hiç salya akıtmadı bir sürü önlük almıştım bağlarım diye ama asla kullanmadık hiç canım.
PonciKom Eelif24 3 aylıkken beri salya akıyordu .8 ayda cıktı dişi 3 aylıkken onluklerı gıysılerı devamlı değiştiriyorum 8. ayda 1 haftada 4yane bırden cıktı