Iyi gunler güzel annelerimiz benim kizim 3 aylik oldu doğduğundan beri gözu hem capaklaniyor hem akiyor iki kere hastaneye gittik birinde damla birinde damlayla krem verdi ama ayni bu durumda olan var mi lütfen yazsin ben de tecrübesiz anneyim ne yapiyorsamda geçmiyor