RabiAsya Canlar minnak Asya’mın sırtında ve karnında kollarının bazı yerlerinde bunlar çıkmış Meme+mama besleniyor mama ağırlıklı ama alerji olma ihtimali var mıdır doktora götürmeli miyim ? Yoksa isilik midir ben tam anlayamadım ilk bebeğim de 🙈
_yaseminturann RabiAsya kuzum Kuzey Efe de de olmustu isilikmiş ama yine de sen bilirsin havalar baya sıcak benimki beyaz tenli bir de hemen kızarıyor böyle şeyler cıkıyor
Emir123ali RabiAsya bence sıcaktandan olmuş gibi çokmu sıcak eviniz veya kalınmı giydiriyorsunuz sağlık ocağınada gösterebilirsin
Emir123ali tugbamomy sizin bebeğiniz kusma veye elini ağzına götürrüp yüzüne sürüyormu bizdede var 1 gün arayla banyo yaptırma başladım hergün yıkıyordum ama yüzünden dolayı takip etmek için ara verdim sebamed kulanıyorum herşeyi ama elini ağzına götürünce oluyor sanırsam takip edin sizde kötü bişey yoktur inşallahh
RabiAsya _yaseminturann Yaaa canım nasılsın ? Özledim seni 🥰 Minik paşa nasıl? Valla bende anlamadım isilik mi değil mi kızlara sorayım dedim. Duşu daha sık aldırayım o zaman bakalım geçmezse götürürüm.
RabiAsya _yaseminturann İyiyim kuzum yorgunum sadece hep 😅 Asya da iyi çok şükür biraz yoruyor beni, dönmeye başladı artık ve çok mızmız bu aralar 🌿Kuzey Efe nasıl? Sen napıyorsun?
Alyaberenim Bizim de iki yanak dolu gecmiyor da sert tabaka oluşmuş bilen var mi acaba sanki guneste catlamiş gibi nasil gecer kizlar
Mom299 Alyaberenim Ahh benim bebegimdede var ondan canım ö9mektende oluyor biraz benim esim cop diye öpüypr hep ısalak bide bizimki ondan oldu sert ve pıtırcıklı hep kızıyorum ama çok tatlı napiym diyor sanırım bizinkiler öpmeden kaynaklı canım benimkş öle ama sizinkşde muhtemelen öledir diye düşünüyorum
RabiAsya Emir123ali Evim evet maalesef 27 derece sadece zıbınla kalıyor yatarken bile. Kalın giydirmiyorum hiç giydirmiyorum yani. İstanbul çok sıcak yanıyoruz 🙄
Emir123ali RabiAsya aynen bende istanbuldayım ama benim mahallem allahtan serin camlarım açık. Benimkinin sadece yüzü olda eli ağzından çıkmıyor yüzüne sürüyor ondan oluyor sanırım
_yaseminturann RabiAsya bende özledim hatta gecen aklıma geldi hiç denk gelmiyoruz artık diye sen İnstagram kullanıyormusun:) çok şükür iyiyiz kuzum bende de durumlar aynı Kuzey Efeyle Ugrasmaca ve kilo vermeye calısıyorum baya kilo aldım🤦🏻♀️Bizim ufaklık sadece emmek istiyor bir haftadır biberonu eliyle itiyor uyku aralarında zorla vermeye calısıyorum mamayı sütte artmadı gitti buna da şükür ama :)
RabiAsya _yaseminturann İyi kuzum yok ben instagram kullanmıyorum eşimde bende. 😅 kiloyu hiç deme bende vermeye çalışıyorum. Bende sütümü arttırmaya çalışıyorum ama yok 20-30 arası çıkıyor oda çok uzun saatler sağmazsam. Düzenli de sağamıyorum İnan hiç fırsat olmuyor kaldık mamaya bizde yani.
Alyaberenim Mom299 aynen kiz benim esimde dayanamiyorum diyor kaynanam kac kere öpme diyorda dinlemiyor ama.gecer mi yoksa devam mi edecek 3 aylik oldu kizim
_yaseminturann RabiAsya sağmayı bıraktım ya ne vakit var ne sür cıkıyor emdiği kadar artık su biberon reddini atlatsak bi daha iyi olacak :)
AysunFatih RabiAsya Benimde ilk çocuğum yüzünde ve boyun kısmında var bunlardan doktoruna sordum geçer onlar dedi önemli değil dedi . Ablamlarda sütün yağlı ondan dedi geçiyor geri oluyor yani
RabiAsya AysunFatih Kızıma çok süt veremiyorum sütüm çok çok az daha çok mamayla besleniyor. Yağlı kısmı bende geçerli değil maalesef. Ama isilik galiba herkes öyle dedi teşekkür ederim cevap için ☺️
Sevgilimmm RabiAsya bana isilik gibi geldi.bizde de çıktı çünkü böyle beyaz beyaz. Doktora fotoğraf attım ..her gün duş aldır dedi krem sür dedi. Ben duş suyunu da 35 derece falan yaptım. Bir de 3 günde bir şampuan vs sürdüm çok şükür gecti