Flzkrtt Merhaba hanımlar birşey danışmak istiyorum yeni anneyim bebeğimi gece uyandırmak çok zor emzirmek için 1 ay 20 günlük sizce uykusunu bölmelimiyim yoksa ne zaman açıkırsa o zaman mı beslemeliyim şimdiden teşekkürler 💜
BhtrOlcay_ Flzkrtt canım belki herkesin farklıdır bebişleri ama ben 40 dan snra ona bıraktım gece baya bi karnını doyurup uyutyrum o sabah 4 5 gbi kndi ağlıyo uynıyo alıştrdım artık uykularnı bölmüyorum😊
Minnaktospik Flzkrtt canım artık buyumus acikinca uyanir sen uyandirma hic gece uyku duzenine alissin. Ben de 40i ciktiktan snra hic uyandirmadim geceleri
Babygirlz Flzkrtt doktor 1.aydan sonra artik kaldirmana gerek yok demisti ben de kaldirmadim acikinca uyaniyordu 5 saat hatta 7 saat kesintisiz uyuyordu
Blndla Bnmki de kaldırmasam kalkmıyor 1 ay 5 günlük 4 5 saat şimdiden fazla değil mi kaldrımak gerekmz mi ya cok acsa uyanmazsa diye düşünüyorm bende