Dudu-123 Kizlar bit arkdasim dogum yapali 45 gun oldu kanamasi bitmis tekrar bugun baslamis boyle kanamasi bittip 3 hafta sorna tekrar olur mh ypksa adet gormeyemi basladi
MinervaEva Dudu-123 Benim de 40 gunde kanamam bitmisti. Yaklasik 1 ay 25 gune falan da normal adet gormeye baslamistim 😊 Muhtemelen adet döngüsü baslamistir.
Cur_cun Dudu-123 evet canm ilk adetini olmuş oluyo maşallah kimileri 1 sene olmuyomuş. Bende ilk doğumum normLdi 4ay sonra olmuştum bu sefer sezeryan olmak zorunda kaldım 55günlüğüz bakalım bunda ne zaman olacam 🤷🏻♀️
Dorukveannesii Dudu-123 benim 15 gün sürdü kanamam sonra 39. gün adet oldum bir sene oldu sezaryen doğum yaptım her ay mutlaka adet oluyorum birkaç gün erken ya da geç 😊
Dudu-123 Cur_cun bnde 53 gunluguz insallah erken oluruz ya sprial taktirmak istiyorjm istiyorjm adet olmadan olmuyormjs