Merhaba anneler. Şu an o kadar çaresizim ki ne yapacağımı bilmiyorum testim pozitif çıktı ve 4 buçuk aylık bebeğim var ve ilaçtan dolayı emzirmemen gerekiyor. Bnm nefes darlığından dolayı test yaptırmıştım ama şuan hiçbiryerim ağrımıyor . Bebeğime doğduğundan beri anne sütü aldı biberona bile alışık değil tutmuyor denedim. Çok zor durumdayım alsam bir dert almasam bir dert bana fikir verin bnm gibi olan varmı lütfen yardımcı olun