senceumrumdam1 benimde saçım aşırı kaşınıyor sirke gördüm saçımda 1 kaç tane 6 aylık kızım var saçımı uzun süredir boyamoyordum 1 ay önce filan boyattim ama hala kaşınıyor 😒 duş alıyorum mesela ertesi sabaha kasinmaya başlıyorum hemen yağlaniyor saçım maalesef 😒 bitlendim mi diye düşündüm bit de göremedim hiç. 6 aylık kızımda da Bayadır 1 tane sirke var onda da bit göremedim küçük olduğu içinde bir ilacı almadım. Kullansam mi acaba