zeynepzeze Bebeğimin baş parmağının tırnağı batıyor. Kenarları kızarık. Biraz geçiyor sonra yine oluyor. Nasıl geçecek bu bir öneriniz var mı? Eczaneden bir krem aldım fayda etmedi
BernaSzn zeynepzeze benim bebeğiminde öyleydi zamanla açıldı tırnak araları batma sorunu kalmadı bir çocuk doktorunuza danışın isterseniz