Cansu_ertem ne kadar döksemde benimde birikiyordu istesemde kuru kalmıyordu yani. Sadece bir tanesi küçük bir yırtılma oldu o da yanlıl emzirme kaynaklı sadece gögüs ucunu verdiğim için. Süt birikmesinden bir sorun yaşamadım. Kuru tutmayı deneseydin o da 5 dakkada bir kapakları boşaltmam gerekecekti Tam bir kabus olurdu