Tiredmomy Bebeğim 3 ay 10 günlük kafası ateş gibi çok sıcak hep normal midir bu acaba normal vücut ateşi 36.8 36.9 arası değişiyor hep kulaktan ölçüyorum ateşölçer ile doktora sordum 37 altındaysa normal dedi ama tek baktığım için çok endişeleniyorum
Mucizemveben90 Tiredmomy benım bebegımınde hep sıcak ama vücudu normal Bende tek bakıyorum evham yapıyoruz bence
Melekturkann Kafaları vücutlarına göre daha sıcak olur baş sıcaklığından çok vücudu önemli yani ölçtürün zaman başındaki ateşle vücudu farklı çıkıyorsa korkma genelde diş döneminde daha çok öyle olur ama daha küçük ama korkacak birşey yok takip et sen