Merhaba hanımlar. 23 aylık bir oğlum var. 29 haftalık doğdu 50 güne yakın küvezde kaldı. Prematüre olduğundan doktorumuz yaşıtlarını 2 yaşına kadar yakalayamaz demişti. Çok şükür boy pos olarak gelişimi çok güzel sağlıklı 🙏🏻 Tek sorunumuz anne , baba , gel , git , çıkar , aç , bir , beş dışında çokta birşey söyleyemiyor. Çevredekiler sen konuşmuyorsun o yüZden çocukta öğremiyor diyor. Aksine sürekli tekrar tekrar öğretmeye çalışırım ama oğlum dalgaya alır , güler ve umursamaz. Bu durum normal mi acaba ? Sorun bende mi ? Yoksa bebeğim mi henüz hazır değil. Bazen ağzı dolu dolu konuşmaya çalışıyor fakat kelimeler çıkmıyor. Dili dönmüyor daha. Siz ne önerirsiniz ? Ne yapmam gerekiyor acaba ?