OlgaArslan
Hayırrrr bence çok büyük gelişmeee çünlü Lidya da hep elinden tutup gezdirmemi istiyor isteriği yere götürüyor beni bir süre sonra da senden vazgeçiyor😂 zaman geçtikçe anlıycaksın valla tv izlemesi kötü diyenler mevcut ama benim kızım tek başına uyumadığı için hala sallanarak uyuyr iş miş hak getire mecburen o izlerken ben iş yemek yapıyorum yoksa zor 🙄🙄
Az kaldı ya bence 2 yaşından sonra biz refaha ericez hissediyorum🤭🤭