Arkadaşlar merhaba,
7 ay 21 günlük bebeğime peynir altı suyunu ayırıyorum lor yaparken fakat kullamadım. Çorba yapmıyorum sebzeleri püre halinde veriyorum, kahvaltı da bulamaç yapmıyorum teker teker yediriyorum. Şimdi sebzeleri haşlarken buzluğa attığım peynir altı suyunu atsam olur mu? Besin değeri yok olur mu?
Yapıp ayırıp döküyorum kaç haftadır bozuldu diye. Buzluğa attım buzlukta n e kadar süre bırakılabilir? Şimdiden teşekkür ederim 🌸