Sevgney Kızlar bebeğim 2. Ay aşısını olamadı soğuk algınlığından dolayı ilaç kullanıyor 2 hafta sonra 3. Aya giricek ama hala aşı olamadık başına böyle bişey gelen var mı bilginiz var mı
ozgurkus Sevgney 2.ay aşısında benim bebeğimde hastaydı vurduramadım ama hemşire arayıp sadece 1 hafta ertelenebilir demişti.Gidip yaptırmıştım aşısını.Sağlık ocağı ile görüşün
KitapKurduAnne Sevgney Ben de sağlık ocağının ihmali yüzünden 15 gün gecikmeli yaptırabilmiştim. 2.5 aylıktı kızım,doktorum sorun olmadığını söyledi .Daha da geciktirmeyin ama .🌷