Ben bu postu yeni gördüm,medical parkta Engin Yurdakul var,ilgili bilgili biri,çok tutmuyor muayenede,yeterli bilgiyi verip gönderiyor malum corona var..bir şey olunca whatsappta. Yazıyorum müsait olunca en fazla ertesi güne dönüş yapmış oluyor bazen gece bazende bir kaç saat sonra cevap vermiş oluyor sanırım yoğunluğundan ötürü ..ama kesinlikle öneririm , benden daha çok düşünüyor valla bazen benim bebeğimi:))