Kızlar yarın eşimin arkadaşına ev görmeye gideceğiz onlar bize bir fincan takımına üç kişi girip almıştı 🤣 bende çok pahalı bişey almak istemiyorum açıkcası ama çokta basit bişey götürmeye utanırım ne alsam ki bu ara BİM’e A101 e şoka tencere tava da gelmiyor ki alıyım 😟