Arhim 8ay 16 gunluk kızım. Alt ıkı dısı birlikte cıkarıyor. Ucu cıkmıs. Ama 1 haftadır asla yemıyor. Aglıyorum sinırden. Ek gıda biberonla mama yok yemiyor. Yogurt corba vs yemıyor. Ne yaparsam yapayım yemıyor. Artk yemıcek mı acaba. Bu sure sizlerde ne kadar sure oldu neolur yazın
MiracAlpinveUmutunAnnesi Arhim malesef diş dönemlerinde iştahsızlık olabiliyo tek tavsiyem sabırlı olmanız gecici bir süreç 🌼
ozgurkus Arhim benim oğlumda 3 gün öyleydi.Yemedi bende zorlamadım.Emzirdim sadece.Sonra dişi patlayınca düzeldi.Sabredin bence zorlamayın bebeğinizi.
defnesmomm Arhim kendinizi bebeğinizin yerine koyun, canınız acıdığı zaman ya da hasta olduğunuz zaman birşey yemek istememesi çok normal annesi. Zorlamayın, uzun vadede iştahsız olmasına yol açabilirsiniz. Mutlaka düzelecektir, sabırlı olun 💗
Buse97 Arhim benim bebeğim de diş etleri beyaz olmuştu 3 gün hiç bişey yemedi biz diştendir diye düşündük 5 gün oldu su bile veremez olduk doktora gittik kanında enfeksiyon çıktı 3 gün iğne vuruldu sonra düzeldi çok şükür belki sizde de öyle bi durum vardır
Arhim MiracAlpinveUmutunAnnesi canım sizde olmus muydu. Bırrde ne kadar sure olmustu acaba. 1 hafta oldu gıttıkce daha kotuye gidiyor kızım. Uyurken yedırebılırdm artk onuda ıstemıyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Arhim canım benimki 2 hafta kadar surmustu dişten sonra bile zaten 1 yaşından sonra çok iştahsız bir bebek olmuştu oyle de devam etti 2 bucuk yasinda suanda masaya oturupta doyasıya yemek yemez 2 3 kasık anca
MiracAlpinveUmutunAnnesi Arhim onceden cok iyiydi aşırı guzel ek gıda yerdi herkes cok şaşırırdı asla ağzından çıkarmazdı sonra dısler cok zorladı yemeyi birakti iste
Arhim MiracAlpinveUmutunAnnesi yok benim kızımda bıraktı. 10 gun olacak yemek yemek ıstemıyor. Agzını acmıyor. Mamada ıcmıyor. Ek gıdayı anlıyorum ama mama neden ıcmez. Ac ve aclıktan uyumuyor