Merhaba hanımlar 21 aylık oğlum var emzırıyorm hala emzırmeyıde çok sevıyorum ama asırı bagımlı oldu. Gece gündüz yolda izde her yerde eli göğsümde artık yavaştan bırakmak ıstıyorum çünkü gece uykularımızda çok kötü. Araya zaman koyarak emzırmeyı denedım bi anda kesmeyeyım cocugun psıkolojısı bozulur die daha kötü oldu suan kesecegımı anladı sanrıım ısrarla daha çok istıyor. Ne yapabilırım hem onu hem kendımı üzmeden sütten nasıl kesebılırım tecrübeli annelerımzden cvp beklıyorum💕