Kvldn
[bilinmeyen] bence hiç bişey katmadan verin süte alışsın bişeyler ekleyip tatlandırmayın sonra süt içmez
Thesra
[bilinmeyen]
Ben direk süt içirdim önce çeyrek çay bardağı 2 gün sonra yarım çay bardağı sonra tam çaybardağı şeklinde ilerledim evet tadını garipsiyolar başta ama ben içine birşeyler eklemeden sek tadına alışmasını istedim hala zorlansada içiriyorum 😂😂 yapıcak bişi yok
Kvldn
Meray
Bİzim doktor süt yerine devam sütü ver daha sağlıklı dedi ama bizimki ikisini de içmiyor. Ben de muhallebisine falan koyuyorum emiyo gerçi hala ama illa da içsin diye çok ısrar etmiyorum şimdilik
Reckless
[bilinmeyen] Artık tadını beğenmediği seyler yemiyorlar valla karıştırıp verebilirsiniz benim kızım anca öyle içti:)
Valiva
[bilinmeyen] çok zorlamnıza gerek yok yeterli peynir yoğurt yerse süt içmesede olur
Kvldn
[bilinmeyen] bugün yine vermezse 2 hafta sonra tekrar deneyin