Melinasmomm anneeee7 hiç kullanılmamış sepet besigim var e bebek ten alinmis hediye geldi ama kızım hiç yatmadı faturası vs duruyor istanbul içiyse yardımcı olabilirim
yigitefekusunannesi Bende de beyaz renk sepet beşik var hiç kullanılmadı desem yeridir bebeğim rahatına düşkün olduğu için çok az kullandı düşünürseniz yardımcı olabilirim
Melinasmomm anneeee7 ne kadar bütçeniz var ona gore yardımcı olmak isterim fiyatları çok bilmiyorum çünkü
gulnihal anneeee7 anneeee7 istanbul içi ise bende de var beyaz beşik ve gri renk yıldızlı yan korumaları mevcut
Snrtk84 İstanbul anadolu yakası ahşap renkli sepet beşik mevcut oğlum hiç yatmadı 15 aydır öylece duruyor