Merhabalar 7 aylik olduk biz. Tek elinden tuttuğumda denge kurabiliyoruz. Ellerinden Tutarsam adım atıyoruz. Gel gel yapıyoruz del del diyerek. Baba dede abla diyoruz. Alkıs dediğimde alkış yapiyor.faydasiz bişi ile oynarken eğer gizlice kaybedersem onu tekrar illaki istiyor başka bişi ile avunmuyor. Sizlerde durumlar nasil