Minnokkunannesi Bebeğim 15 günlük. 3300 gr doğdu. İlk 4 gün doğum kilosundan 300 gr vermişti. 4 gün boyunca ek mama verdim tekrar doğum kilosuna döndü. Mamayı bıraktık sadece meme emdi ama çok az emiyor 4 saatte 5 dk tek meme emiyor bırakıyor. Bazen 2dk 3 dk. Çok üzülüyordum. Bugün kontrole gittik bir haftada 500 gr almış. 3800 gr olmuş. 5 kerede bez değiştiriyorum. İyi mi kilo alımı tecrübeli anneler. Çok az emmesine rağmen yetiyor mu doyuyor mu kendimi üzüyorum tek meme 15 dk emilmesi gerekiyormuş. En fazla 5 dk emiyor ikinci memeye geçmiyor 😣
Damla93 Minnokkunannesi 1 haftada 500 gram almış ve iyimi diye soruyosun gayet fazla fazla almış bebiş merak etme ayda zaten 2 kilo yapar 1 ayda 600 gram ve üstü alması lazım seninki 1 haftada 500 gram almış çok iyi
Minnokkunannesi Damla93 ya inşallah öyledir. Burada hep 15 dk bir meme 15 dk bir meme diye okudum doktorlarda öyle diyor. Biz 5 dkdan fazlasını göremiyoruz.
Mom089 Valla biz 25günlüğüz 3300 doğdu kilo kaybı olmadı doğumdan sonra Emiyor günde sadece 2 kere 30 cc mama veriyorum Ama daha yeni 3800 oldu Bence endişelenme maşallah kilo alımı mükemmel Keşke bizim bebiş de alsa o kadar 😁
Minnokkunannesi Mom089 anlamıyorum ki 3 4 saatte 2dk 3dk en fazla 5 dk tek meme emiyor nasıl kilo aldı..
Mom089 serapzeynep İlk adımlarım diye Bi site var orda persentil ölçümü mü bişe yazıyor Boy kilo ve baş çevresini giriyosun normal mi değil mi yazıyor