Hamzam yorumlarınızı da okudum ama lütfen bunu kendinize yapmayın, evet gözü için mendilleri detaylı temizlemeniz felan normal ve güzel ama saç yuttu diye panik olmanız biraz abartı, evet bu dönemde hasta olmaları ekstra kötü, hatta keske normalde de hiç hasta olmasalar ama gercekten saç çıkmış gitmiş, bu kadar fazla düşünmek size zarar verir, gaita sadece yarım saat içinde analize alınır, farklılık varsa sadece fotografını cekin onu gösterin doktora. lütfen yanlış anlamayın beni sadece biraz daha sakin