[silindi] merhaba 4,5 aylık bebegım var 2 haftadır tek memeyi reddediyor sadece sol tarafı emiyor.ve birkaç günde kahverengi lekelenme oldu.dogum sonrası adet nasıl olur acaba ? meme reddi yaşanırmı boyle birsey yaşayan varmı ???
Organiktavuk [silindi] Meme reddi atakdan dolayı olabilir ben 16. ayımda regl olmuştum direk akıntı falan olmadan regl oldum herhangi bir meme reddi falan da olmadı
Hasderluna [silindi] ben 3 ay 21 gün önce doğum yaptım arada kanamam oldu ama dün ilk regl başladı. Meme reddi ya da süt azalması olmadı ama olanlar oluyormuş burda görmüştüm birkaç günde düzeliyormuş. Si pozisyon değiştirip emzirmeyi deneyin bence başka bir sebebi vardır atak falan olabilir
ElifSuOck Benim bebeğim de 3.5 aylık.bi kaç gün önce reglim başladı ve bi kaç gündür emmiyor bebeğim..tesadüf değil sanırım ikisinin bi anda olması..bende çözüm bulmaya çalışıyorum ama bırakacak gibi :(
ElifSuOck Tensel teması arttırmayı deneyin,sanırım tek çözüm bu.tekrar emmeye başladı çok şükür bebeğim