Arkadaşlar merhaba bebeğim 9 aylık biberondan su içiyordu annem almıştı ilk başlarda onu kullandım alıştırma bardaklarını tam olarak bilmiyordum ilk çocuğum olduğu için başta araştırmadım biberonla içirirlerdi ya önceden tabi doğmadan hediye olarak herşeyini annem almıştı bende açtım kullandım şimdi ise peşpeşe dişleri çıkıyor bende biberondan su içmek yerine alıştırma biberonlarından vermeyi tercih ettim ama bebeğim kabul etmiyo bunu böyle başına gelip çözebilen varmı bana yardımcı olurmusunuz neler yaptınız🙏