Kizlar dun eylül ozturkun paylastigi bir gaz ilacini gordum benim bebeğim cok gazliydi 3. Ayimizi dolduracağız azaldi artik o yuzden kullanmadim ama tavsiye olsun diye paylasayim yinede gazimiz devam etseydi deneyecektim. Ürünün adi GASİCON fit&alive markanin. bebege verilmiyor anne kendi iciyormus bi arastirin isterseniz