Merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza bebeğim 4 aylık bugün aşı ve kilo boy ölçümü vardı götürdüm geçen aydan bu yana 400 grm almış sadece anne sütü alıyor gelişimi güzel ama bazen doymadığını düşünüyorum kullanan arkadaşlar var mı bu ayda vermeli miyim en azından gece yatmadan