yigitalpinannesiii ilkey27 kuzum başlığı cinsellik seçmişsin:) ben kabak şeftali falan koydum ama herşey mevsiminde verilmeliymis
Minnakbebek ilkey27 buzluga sadce kıyma koydum çorbalarına koyucam kemik vs. Kalan hersey mevsimine göre verilmeli
GoGirl ilkey27 bence her seyi mevsiminde taze yemeli ayrica onun icin bir sey koymuyorum illa buyudukce bize konulandan yiycektir 1 yasindan sonra o zamana kadar mevsim sebze meyveleri.kiyma ve et kemik suyu koyuyorum tabi
ilkey27 yigitalpinannesiii ya canım teşekkür ederim duzelttim hemen bende şeftali püresi yapıp koymayı düşünüyordum ama her şey mevsiminde yenmesi gerektiğini bilmiyordum