Merhaba, bebeğim 2 aylık olsu aşılarını yaptırmaya geldik sağlık ocagına. Ateşi çıkarsa ne yapmam lazım ilaç verdi çok tecrübesizim.
birde bıngıldagı erken kapanmış muayne olmasınlazm cocuk doktoruna dedi panik oldum erken kapanmışsa ne gbi zararı var