Miran11 canım o donemese de sen döndür ve dursun. Kasları güçlenir sonra zamanla döner. Benim ikizlerim 4.5 aylik, ben 3.aydan itibaren azar azar çevirdim yoruldukca sırt üstüne çevirdim. Günde 1 veya 2 yapıyordum. Önce saga sola dönmeye başladilar 1 haftadır da emekleme pozisyonuna dönüyorlar. Sen de mutlaka ihmal etme. O kaslar güçlendikçe dönme, oturma ve yürüme gibi hareketler olusuyormus zamanla