23 günlük bir anneyim sezaryen doğum yaptım, sütüm hemen geldi tüm gece emzirdim ama annem ısrarla yetmediğini söyledi sarılık olur dedi ve mama aldık biberonla evde mama ve meme verdm bir kaç gün ama sonra asla memeyi tutmadı sağıp sütümü veriyorum ama çoğunluk mama o kadar üzgünüm ki geçen doktor memeye tutturdu hastanede eve grldim yine tutmadı çıldırmak üzeryim artık sağımda yapmak istemiyorum fikirlerinize ihtycm var