Reynizz Arkadaşlar balgamlı öksürüyorum koronamıyım ki iyice paranoyak oldum 40 günlük bebeğim var ondan ayrı kalırsam korkusu sardı
Esmaky Reynizz gecmis olsun cnm bende gecen hafta brz grp oldum oglumdn gecti cok skur oglum duzeldi bendede arada oksrk olyor balgmli ama sgrda kullnyorm ben surklmi oksuruk olyor senin