Ela-gozlu Merhabalar anneler. Benim 6 aylık bir bebeğim var normal doğum yapmıştım. Eşimle birlikte olduğumuz da biraz kanamam oldu bu normal mi?
Myasmin Ela-gozlu ben sezaryen doğum yaptım oğlum 3ay 22günlük, yaklaşık 1buçuk aydır aynı sorun bende de var 🤷🏼♀️
AtaVeAnnesii Ela-gozlu bende sezaryan dogum yaptim 50. Gunde iliski oldu pembe kanama geldi ertesi gun adet oldum😬 hala cesaret edemiyorum sanirim normal bi durum
Bircan3120- Normal birşey kızlar bende normal doğum yaptım 45 gün ken iliskide kan geldi baya doktoruma sordum normal dedi bidahada olmadı bikac gün sürdü