Merhaba arkadaşlar,
Allah’a şükür bir erkek bebeğim var ve gelişimi hakkında aklıma ne takılırsa size de soruyorum , fikir alıyorum hepinize teşekkür ederim.
Bebeğimin oyuncaklarla ilişkisi 5 dakika sürüyor onun haricinde sürekli tek elimden tutup yürümek istiyor. Bıraksam kendisi de yürüyor 9-10 adım kadar. Henüz bağımsız yürümeye başlamadı. 18 aya kadar yürümesi gerektiği için ona takılıyorum fakat gün içerisinde müthiş yoruluyorum. Fikir olması açısından neler yapabilirim öneriniz var mı?
Bir bu dönem de olan bebekleriniz hangi kelimeleri söyleyebiliyor ?
Anne , baba , anneanne , dede , gel , sus , su kelimelerini aktif kullanıyor. Diğer isteklerini parmak ile gösteriyor veya tutup seni istediği yere götürüyor.
Şimdiden hepinize teşekkür ederim 💐