Merhaba güzel anneler.28 günlük bebeğin var.emziriyorum ama memenin yanında mama takviyesi yapıyorum sütüm yetmediği için.ilk olarak Aptamil 1 numara almıştık kilo alımı çok güzeldi ama gaz ve kabızlık yaptı.simdi hipp e geçtik.gaz ve kabızlık dikayetimizi çok güzel çözdü ama bu sefer de bebeğim doymuyor.evde Aptamil de var ara sıra onu vereyim doysun arasıra da hipp i vereyim gazını rahat çıkarsın dedim ama yine de gaz yaptı aptamil.bebelac goldu araştırıyorum bu günlerde.genekde iyi yorum var ama yine de kararsız kaldım.hem besin değeri güzel,kilo aldıran,hem de gaz ve kabızlık yapmayan bir mama arıyorum.yardimci olur musunuz lutfen?🌼