Dildaezel 6 bucuk aylikti bebegim kabiz oldu ek gidaya basladgnda doktora goturdum surup verdi ve fitil verdi surupla yapamazsa fitil veriyordum. Ama 1 defa fitil verdim simdi surup ixiyor ama kendimde takviye gidalar veriyorum. Gün kurusu alip onu kaynatiyorum marmelat yapip veriyorum erik suyu kayisiyi rendeleyip veriyorum oylede rahatliyor 4 gundur cok cok rahatiz hatta dun surup vermedim bakalm ne olucak diye Kendi kendine bugunde yapti. Yedirdiklerinede dikkat et biraz ☺️