Defneligunlerrr Kızlar ben bacaktan diye hatırladım ama koldan yapıldı koldan da oluyor muydu hemşire oluyor dedi ama yinede sormak istedim?
Birikiuc Defneligunlerrr önemli olan kas içine yapmaktır kuzum. Ama bacaktaki kas koldaki kasa göre dha büyük oldugu için genelde bacak terch edilir