Menekse0804 bizzat yaşamış biri olarak deneyimimi paylaşıyorum, benim de hiç ucum yoktu. 1 ay kadar silikon uç ile emzirdikten sonra yavaş yavaş uç çıkmaya başladı ve silikonu bıraktık. Ancak sabırlı ve kararlı olmanız lazım. Hiç üzülmeyin çaresiz dert değil. Üstelik ben bunu bilmiyordum bile, sonsuza kadar onunla emzireceğim sanıyordum. Siz şimdi biliyorsunuz umudunuz da var ☺️ güzel emzirmeler