7 aylik oğlum var ek gıdaya geçtik günde 2 kez ek gıda veriyorum insulin şekerim var hamileyken ve öncesinde uzun yıllar kullandığım glikofen hap var şimdi de kullanabilirmiyim bebeğime zararı olur mu cocuk doktoru kullan dedi diyetisyenim kullanma dedi