ikiprensannesii2 Kızlar bebişin zıbınlarından nedense lekeler iyi çıkmıyo günlük yıkarım sürekli değiştiği için e bebeğin de leke çıkarıcısını kullanıyorum deterjan olarak da dalin granül sabun bebek programında yıkanıyor nerde hata yapıyorum acaba 😏