prensesannesi4 Kızlar ben hazır suyu kaynatmadan ısıtmadan direkt hazırlıyorum ( bulunduğumuz yer sıcak su sürekli ılık kalıyor). Eczacımız da hazır suyla yapacaksanız kaynatmanıza gerek yok demişti ? Yanlış mı yapıyoruz acaba ?
Bezelyeveannesi prensesannesi4 ben kettle da kaynatiyorum sonra gun icinde kullanicagin kadarini alip ılıtıp kullaniyorum
mer_mer prensesannesi4 arıtmamız var ordan alıp kaynatıyorum yinede. sonra sürahiye koyuyorum ılıyor kendi kendine yapacağım zaman ordan kullanıyorum kettıldada kaynatılmış sıcak su bekliyor hep ılıktan biraz sıcak veriyorum
Wolverine prensesannesi4 evet hazır suyu kaynatıyorum. Çünkü evimde ki damacanalar da malum doldurma sistemi şişeler ne kadar dezenfekte edilse de için rahat etmiyor
Tugce1634 Suyu kaynatip siseye koyuyorum soguyo,bir de termosum var onda da kaynattigim sicak su uzun sure sicak kaliyor.mama yapacagim zaman ikisinden karistirip ilik bir halde hazirliyorum mamayi.
aramsamsam prensesannesi4 Arıtılmış suyu çaycıma doldurup kaynatıyorum, sonra lazım olursa sadece ılıtıyorum, öncesinde kaynatılmış oluyor zaten.