Canimoglum58 Kızlar merhaba onerebileceginiz memnun kaldiginiz kullandığınız bir süt sağma makinesi var mı acaba birde ikili şekilde olanlar varmış kullananlar yorumlarınızı bekliyorum weebaby aldım ama göğsümu tam boşaltmiyor tekrar manuel pompa ile sagdigimda en az 25cc süt çıkıyor çekim gücü yüksek bir makine istiyorum ve zamandan kazandıracak
Emiri Canimoglum58 ben tekli elektrik li kraft süt sagma makinası aldım memnunum gögsümü acıtmıyor da sütümü de artırdı
Ozlemelmas Canimoglum58 Canım ben lansinoh ikilisini kullandım ama ikili biraz zor oluyor genelde tekli olarak kullandım ikisini aynı anda yapamadim bide benim sütum yoktu yanı makineyle gelsin diye aldık ama onunla bile saginca 30 cc anca çıktı makineler yanıltıyor canım şimdi emziriyorum daha çoğaldı sütum
Canimoglum58 Emiri hastanede falan yattım bide aç yatmak zorunda kaldım sütüm azaldı umarım benim sütümude çoğaltır çekim gücünden memnunmusunuz
Ozlemelmas Canimoglum58 Canım çekim gücü güzeldi ama benim yarım saatte anca 30 40 cc arası çıkıyordu doktor makineler çalışan anneler içindir senin sütünü ancak emzirmek çoğaltır dedi ve öyle de oldu sagmayi bıraktım sütum cogaldi
Emiri Canimoglum58 memnunum acıtmıyor da bol bol su iç tahin helvası ye oda çok güzel süt yapar bide irmik tatlısıda süt yapıyor rezene çayıda içebilirsin hem seni hem bebegi rahatlatır sütünden geçer sütünde olur
2melek1anne Canimoglum58 baby plus ciftli kullaniyorum çok memnunum ikizlerim var ama en önemlisi bol bol emzirmek artik sagmayi azalttim kizlarim emmeye başladı şükür 😊
Canimoglum58 10kba bir ay bir günlük oğlum ilk günden beri göğüs ucumu tutmuyor bende çareyi sagip vermekte buldum bazı sebeplerden dolayida sütüm azaldı çekim gücü yüksek bir makine arıyorum 😞
Canimoglum58 10kba sadece sağma ile uzun süre süt verebilen anneleride okumuştum ama galiba ben yapamayacağım
Ozlemelmas 10kba İlk doğum yaptım sütum gelmemişti canım şuan 1 aylık oldu yeni yeni çoğaldı geçen haftalarda hep sagdim ortalama 50 cc anca çıkıyordu oda yarım saat ki göğüs den çıkan süt ama şunu anladım makineyle bebeğin emdiği miktar aynı olmuyormuş