180827 Yaa arkadaslar kızım 4ay 11 günlük tırmaklatımı kesiyorum düzeltiyorum ama nası yapıyor yüzünü ciziyor bez dehiştirirken bacaklarını ciziyor ama acı hissetmiyor kanıyor hiç aglamıyor. Sizler dede varmı yoksa kızım acıyı neden hissetmiyor
gozdee 180827 bizimki de 4 buçuk aylık. Sürekli çiziyor yüzünü, en son kaşını baya kanatmıştı ama dediğiniz gibi ağlamıyorlar. Ben derin çizdiğinde iz kalmasın diye kantaron yağı sürüyorum aklınızda olsun. Doktor günde 2 kere sürebilirsin demişti.
Yusufunannesi 180827 aynen benimki de öyle. Gece tırnaklarını kestim sabah suratını 3 yerden çizmiş, nasıl beceriyorsa sağ eliyle sol yanağını çiziyor sıpa
damlahira 180827 bende bunu merak ediyorum doğrusu daha bu sabah çizmiş baya nasıl canı yanmıyor tam Mevlüt üstü bize pazar gününe geçer inşallah