Gezmece Merhaba kızım 4 ay 10 günlük. Akşam 8-9 gibi yatıp gece arada emer uyurdu. 3 gecedir Gece yarısı emdikten sonra sanki gündüzmüş gibi uyanıyor 3-4 saat esnemekten bir hal olsa da uyumuyor. Sizce bu durum geçici midir? Atak döneminden mi acaba
deniz__92 Gezmece atak canım bizim 1 ay sürdü atak yeni düzeldi normale döndü geçici bir dönem ama çok zor geçiyor gerçekten
Pares Gezmece 4 Ay 11 günlük benim de ataktan oluyo 8 de uyur gece uyurdu 4 saat sonra emzirir tekrar uyurdu 3 saat sonra tekrar emzirir uyuturdum artık saat başı kalkıyo emmek istiyo gece uyanıyo ağlıyome zor atakmış atak bitince düzelir inşallah uyku düzeni
Gezmece Daha 10 gün evvel kendi döne döne bile uyumaya başlamıştı. Şimdi nasıl bu hale geldik 😭 gözleri kapalı, ovuşturmaktan gözlerine yorulmuş, esnemekten ağzı yırtılacak ama yok arkadaş. Pusette uyuyor birde artık birde ona alıştı ama onda bir zor